sobota, 5 maja 2012

Pałki curry

                            Jakiś czas temu wygrałam między innymi przyprawę curry mieszanka przypraw. Jej smak bardzo przypadł mi go gustu. Dziś z wykorzystaniem tej przyprawy zrobiłam na obiad pałki z kurczaka curry z ryżem i sałatką ze świeżego ogórka. Przepis na sałatkę znajdziecie w osobnym poście.


składniki :
10 pałek z kurczaka
1 łyżka curry mieszanka przypraw
1/2 łyżeczki soli
1/3 łyżeczki pieprzu kolorowego
1/2 łyżeczki przyprawy ognisty smok
olej do smażenia
woda do podlania

sposób przygotowania :
Pałki umyć i osuszyć.
Wrzucić je do woreczka foliowego.
Do woreczka z pałkami wsypać wszystkie przyprawy, zamknąć szczelnie woreczek ( ja użyłam z podwójna struną ).
Tak przygotowane pałki masować chwilę przez woreczek, po czym włożyć go do lodówki na minimum dwie godziny.
Po tym czasie na patelni rozgrzać 3-4 łyżki oleju, wyjąć pałki z woreczka i ułożyć je na rozgrzanej patelni.
Smażyć na złoty kolor z każdej strony.
Podsmażone podlać około 1/3 szk wody i dusić pod przykryciem na małym ogniu do miękkości.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.