sobota, 5 maja 2012

Pałki curry

                            Jakiś czas temu wygrałam między innymi przyprawę curry mieszanka przypraw. Jej smak bardzo przypadł mi go gustu. Dziś z wykorzystaniem tej przyprawy zrobiłam na obiad pałki z kurczaka curry z ryżem i sałatką ze świeżego ogórka. Przepis na sałatkę znajdziecie w osobnym poście.


składniki :
10 pałek z kurczaka
1 łyżka curry mieszanka przypraw
1/2 łyżeczki soli
1/3 łyżeczki pieprzu kolorowego
1/2 łyżeczki przyprawy ognisty smok
olej do smażenia
woda do podlania

sposób przygotowania :
Pałki umyć i osuszyć.
Wrzucić je do woreczka foliowego.
Do woreczka z pałkami wsypać wszystkie przyprawy, zamknąć szczelnie woreczek ( ja użyłam z podwójna struną ).
Tak przygotowane pałki masować chwilę przez woreczek, po czym włożyć go do lodówki na minimum dwie godziny.
Po tym czasie na patelni rozgrzać 3-4 łyżki oleju, wyjąć pałki z woreczka i ułożyć je na rozgrzanej patelni.
Smażyć na złoty kolor z każdej strony.
Podsmażone podlać około 1/3 szk wody i dusić pod przykryciem na małym ogniu do miękkości.

2 komentarze:

  1. Pięknie i pachnąc u Ciebie na talerzu! Musiały być pyszne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...