piątek, 18 maja 2012

Sałatka z brokułem

                                 Nie każdy lubi brokuły, ale jak je spróbuje to od razu w nich się zakocha. Tak było w moim przypadku. Nie jadałam brokułów, ale jak pierwszy raz je jadłam to stwierdziłam, że na pewno nie ostatni.

składniki :
1 brokuł
2 duże udka z kurczaka
1 duża cebula
1 puszka czerwonej fasoli
1 puszka kukurydzy
300 g ogórków konserwowych
sól do smaku
pieprz do smaku
2 łyżki przyprawy gyros
2 łyżki oleju
4 czubate łyżki majonezu
1 łyżka chrzanu
2 łyżki śmietany


sposób przygotowania :
Z brokuła odciąć różyczki. Włożyć je do garnka, zalać zimną wodą, posolić i podgotować kilka minut bez przykrycia.
Różyczki powinny być sprężyste.
Z udek wyciąć mięso, pokroić je w kostkę, dodać przyprawę gyros i wymieszać.
Dodać olej i ponownie wymieszać.
Na rozgrzaną patelnie wrzucić mięso i smażyć do miękkości od czasu do czasu mieszając.
Usmażone mięso przestudzić.
Kukurydzę i fasolkę odsączyć z zalewy.
Ogórki i cebulę pokroić w kostkę.
Majonez wymieszać z chrzanem i śmietaną.
Wszystkie składniki umieścić w misce, dodać do smaku sól i pieprz i wymieszać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.