wtorek, 29 maja 2012

Surówka z młodej kapusty

                             Uwielbiam sezon na młodą kapustę, a najbardziej surówki z tej kapusty. Można dodać do niej co tylko się chce. Oto jedna z propozycji surówki właśnie z młodej kapusty.


składniki :
1/2 młodej kapusty
1 marchewka
1 duża czerwona cebula
1/2 czerwonej papryki
1/2 żółtej papryki
2 łyżki posiekanego koperku
3 łyżki posiekanej natki pietruszki
5 łyżek posiekanego szczypiorku
Do smaku :
ocet ryżowy
cukier
pieprz kolorowy
sól
olej ryżowy

sposób przygotowania :
Kapustę poszatkować.
Marchewkę obrać i umyć po czym zetrzeć na tarce do warzyw i wsypać startą do kapusty.
Obie papryki pokroić w krótkie paseczki a cebulę w kostkę.
Dodać te składniki do poszatkowanej kapusty.
Następnie wsypać posiekaną natkę, koperek i szczypiorek.
Doprawić do smaku przyprawami i odstawić na 10 minut aby smaki się przegryzły.
W razie konieczności jeszcze doprawić.


5 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda. Uwielbiam surówki z młodej kapuchy i to w różnych kombinacjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ja też je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maj bez młodej kapusty to czas stracony :) już wcinałem parę razy a jak widzę twój przepis jest odmienny niż ja robię młoda kapustkę od lat :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tu przypadkiem szukając przepisu na zupę kalafiorową.
    Chyba nigdy nie czytałam tylu fajnych przepisów i tak "zjadliwie" (w sensie łatwości przygotowania :)) podanych
    Gratuluję pomysłów ...i czekam na następne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło Ewo, że mój blog się podoba. Kolejne wpisy będą, tak więc zapraszam do odwiedzin :)
      Pozdrawiam, Ewa.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.