poniedziałek, 21 maja 2012

Szparagi na szybko

                                         Nigdy nie kupowałam i nie jadłam szparagów. W końcu się odważyłam i szparagi znalazły się w moim posiadaniu. Na pierwszy raz nic takiego z nimi nie kombinowałam, więc zrobiłam najprostszą wersje z bułką tartą i masełkiem.


składniki :
1 pęczek białych szparagów
1/3 kostki masła
2 łyżki bułki tartej
Dodatkowo :
woda
sól
cukier

sposób przygotowania :
Szparagi obrać i opłukać.
W garnku zagotować tyle wody aby szparagi swobodnie pływały.
Wodę posolić i dodać szczyptę cukru.
Do gotującej się wody wrzucić szparagi i blanszować je około 1,5 minuty.
Następnie wyjąć szparagi i zahartować je w zimnej wodzie po czym wyłożyć na talerz.
W drugim rondelku roztopić masło, wsypać bułkę tartą i wszystko podsmażyć.
Gotową bułką polać szparagi.
Można je jeść tak przygotowane jako samodzielne danie lub dodatek do obiadu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.