środa, 13 czerwca 2012

Babeczki z truskawkami

                               Jak są świeże truskawki to muszą być babeczki z truskawkami. Robi się je ekspresowo a jak smakują. Pachnące z wierzchu chrupiące a w środku puszyste najlepiej smakują jeszcze ciepłe.




    1 duże jajko
    125 ml oleju ryżowego
    100 ml mleka
    50 ml mleczka kokosowego
    300 g mąki pszennej
    4 łyżki brązowego cukru
    1 łyżeczka proszku do pieczenia
    truskawki
    cukier puder do posypania

 
Mąkę, cukier brązowy i proszek do pieczenia wymieszać w misce. W drugiej misce wymieszać mleko, mleczko kokosowe, olej i jajko. Do suchych składników wlać płynne i najlepiej widelcem wymieszać. Formę do muffinek wyłożyć papilotkami i napełnić je ciastem. Na wierzch ułożyć po 4 lub więcej truskawek. Blaszkę z babeczkami wstawić do nagrzanego do 175 stopni piekarnika i piec je przez 30 minut. Po upieczeniu wyjąć babeczki z formy i po ostudzeniu posypać cukrem pudrem.

6 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiałam sie , czy takie babeczki udadzą się z truskawkami , otrzymałam odpowiedź. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też właśnie zrobiłem :D hmm z olejem ryżowym smakują lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. z truskawkami to moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  4. góra truskawkowych pysznościi!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...