sobota, 30 czerwca 2012

Pasiasta sałatka

                               A to kolejna propozycja składnika obiadowego czyli ryżu. Ugotowałam go z dodatkiem barwników spożywczych na pomarańczowo. Ryż został po obiedzie,więc wykorzystałam go do zrobienia sałatki. Będzie na kolację jak znalazł.



2 szk ugotowanego na pomarańczowo ryżu
1,5 szk posiekanej kapusty pekińskiej
200 g kiełbasy żywieckiej
1 puszka kukurydzy
1,5 szk posiekanego szczypiorku
4 łyżki majonezu
6 łyżek ketchupu
sól do smaku
3 szczypty pieprzu kolorowego
1/2 łyżeczki słodkie papryki w proszku

Ryż wsypać na dno miski najlepiej przeźroczystej.
Na ryż wyłożyć posiekaną kapustę pekińską.
Kiełbasę żywiecką pokroić w plastry a następnie w kostkę i wyłożyć ja na kapustę.
Na kiełbasę wysypać odsączona z zalewy kukurydzę.
Na kukurydzę wysypać szczypiorek.
W miseczce wymieszać majonez, ketchup, sól, pieprz i paprykę i polać przygotowanym sosem sałatkę.
Gotową sałatkę schłodzić w lodówce.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.