poniedziałek, 25 czerwca 2012

Test kruchych babeczek do nadzień słonych i pikantnych

                                  Dzięki uprzejmości firmy Dan Cake dostałam do testowania kruche babeczki do nadzień słonych i pikantnych.


W opakowaniu znajdują się 24 kruche babeczki. Babeczki są malutkie, takie w sam raz na jeden kęs. Bardzo delikatne a ich smak przypadł mi do gustu. Babeczki te zrobiłam z pikantnym nadzieniem na ciepło. Dla osób nie mających czasu na pieczenie te babeczki sprawdzą się super. Mojemu młodszemu synkowi babeczki posmakowały bez niczego, suche dla Niego są najlepsze. Jednym słowem babeczki te z czystym sumieniem mogę polecić każdemu. A niżej moja propozycja podania babeczek.



składniki :
8 gotowych kruchych babeczek do nadzień słonych i pikantnych ( Dan Cake )
Nadzienie :
1/2 cebuli pokrojonej w kostkę
3 plastry kiełbasy szynkowej pokrojonej w kostkę
1/2 dużej pieczarki pokrojonej w kostkę
1 łyżka pokrojonej w kostkę czerwonej papryki
1 łyżka pokrojonej w kostkę żółtej papryki
2 łyżki startego żółtego sera
sól do smaku
pieprz kolorowy do smaku
mix chili scoth bonet do smaku
1 łyżka masła

sposób przygotowania :
Na patelni roztopić masło.
Wrzucić cebulę i chwilę smażyć.
Dodać kiełbasę i podsmażyć.
Po chwili dodać pozostałe składniki nadzienia oprócz sera i podsmażyć.
Doprawić do smaku przyprawami.
Na koniec wyłączyć ogień pod patelnią, wsypać ser i całość wymieszać.
Ciepłym nadzieniem wypełniać babeczki.
Babeczki można jeść na ciepło i na zimno.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.