piątek, 29 czerwca 2012

Truflowe babeczki

                              Naszła mnie ochota na coś słodkiego. W kilka chwil zamieszałam ciasto i babeczki gotowe. Dziś babeczki z nadzieniem truflowym.


300 g mąki pszennej
4 łyżki brązowego cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 jajka
125 ml mleka
125 ml oleju
masa krówkowa o smaku trufli z alkoholem


Piekarnik nastawić na 175 stopni i rozgrzać.
Przygotować dwie miski.
Do jednej wbić jajka, wlać mleko i olej i wymieszać.
Do drugiej miski wsypać mąkę, cukier i proszek do pieczenia i wymieszać.
Do suchych składników wlać płynne i widelcem wymieszać.
Formę na muffinki ( moja miała 12 otworów ) wyłożyć papilotkami.
Na dno włożyć ciasto do wysokości około połowy papilotki.
Następnie nałożyć po około jednej łyżeczce masy krówkowej.
Potem resztą ciasta nakładać na masę krówkową.
Blaszkę z ciastem wstawić do nagrzanego piekarnika i piec 30 minut.
Po upieczeniu wyjąć babeczki z blachy i wystudzić.

7 komentarzy:

  1. a ja myślałam że te babeczki będą z truflami (grzybami) albo oliwą truflową, a tu cukierko-czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na trufle mnie nie stać, hi, hi.

      Usuń
  2. mniam pysznie sie zapowiadaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! A ja jak kiedyś piekłam muffinki przynajmniej 2 razy w tygodniu, tak się zebrac od m-cy nie mogę, a tak lubliśmy... ale Twój przepis mnie zmoblizował, bo przecież tak szybko się ej robi, tak krótko się pieką, czego chcież więcej prawda;)? Dziękuję moja imienniczko za mobilizację!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo. Ja też często piekę muffinki, polecam te z burakami lub marchewką. Ja tak przemycam synkowi warzywa, których nie lubi.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...