wtorek, 10 lipca 2012

Kalafiorowe ziemniaki

                                     Mój młodszy synek nie lubi warzyw. Staram się więc przemycać Mu je jak tylko się da. I tak kalafiora najlepiej dodać do ziemniaków, ja tak robię i zawsze ziemniaki z kalafiorem są zjedzone. Oczywiście dodaję go jak Kamilek nie widzi, bo wtedy by już nie zjadł.


5 ziemniaków ( użyłam młode )
1 szk różyczek kalafiora
1 łyżeczka masła
sól do smaku


Ziemniaki jeśli są młode oskrobać, stare obrać, umyć i pokroić na kawałki.
Włożyć do garnka i ugotować w osolonej wodzie, odcedzić.
Różyczki kalafiora włożyć do drugiego garnka i również ugotować w osolonej wodzie po czym odcedzić.
Ziemniaki włożyć do kalafiora, dodać masło i tłuczkiem do ziemniaków dokładnie ubić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.