czwartek, 19 lipca 2012

Paprykowe gołąbki

                                      Robiąc gołąbki odłożyłam trochę farszu, dodałam świeżej papryki i wyszły fajne paprykowe gołąbki. Dla smakoszy papryki i gołąbków to super propozycja.


2,5 szk ugotowanego ryżu parabolicznego
250 g łopatki wieprzowej
1 cebula
1 jajko
1 czerwona papryka
2 łyżki świeżego posiekanego koperku
sól do smaku
pieprz do smaku
4 łyżki koncentratu pomidorowego
woda
8 sparzonych liści ze świeżej kapusty
4 liście do wyłożenia

Do miski wsypać ugotowany ryż.
Mięso zmielić, paprykę oczyścić i pokroić w kosteczkę.
Cebulę pokroić również w kostkę i podsmażyć na łyżce oleju.
Do ryżu dodać paprykę, podsmażoną cebulę, posiekany koperek, jajko, zmielone mięso oraz przyprawy i wymieszać masę.
Na każdy ze sparzonych liści nałożyć porcję masy i zawinąć gołąbki.
Na dnie garnka ułożyć dwa liście, na nie ułożyć gołąbki, zakryć dwoma liśćmi.
W wysokim naczyniu rozrobić koncentrat z woda ( wody tyle aby prawie zakryła gołąbki ) i dusić do miękkości kapusty.
Do gołąbków można zrobić sos np. pomidorowy.

1 komentarz:

  1. Ja cię kręcę!Ale zrobiłaś mi smaczka na te gołąbki. Wyglądają obłędnie pysznie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...