środa, 26 września 2012

Sałatka pomieszanie z poplątaniem

                              No i przyszedł czas na przetestowanie ostatniego produktu z paczuszki jaką otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Pekpol. Jest to kiełbasa krakowska sucha. Kiełbaska jest smaczna, chuda. Dobrze smakuje na kanapce jak i w sałatce. I ja zrobiłam właśnie sałatkę a mój synuś zajadał bez niczego.


na dwie porcje :
1 średni pomidor
1 dymka ze szczypiorem
kilka różyczek kiszonego kalafiora http://ewa-wkuchni.blogspot.com/2012/09/kiszony-kalafior.html
1 łyżeczka kaparów w zalewie
1 łyżka kukurydzy ( z puszki )
1 łyżka czerwonej fasoli ( z puszki )
2 grubsze plastry kiełbasy krakowskiej suchej
czarna sól do smaku
pieprz kolorowy do smaku
3 łyżki oleju ryżowego
1 szczypta cukru

Pomidora umyć i pokroić w kostkę.
Dymkę umytą i osuszoną posiekać.
Kukurydzę, fasolę i kapary odsączyć z zalewy.
Kiełbasę pokroić w kostkę.
Kalafiora wyjąć ze słoika i odsączyć.
Wszystkie te składniki wrzucić do miski, dodać przyprawy i wymieszać.
Sałatkę podawać po przegryzieniu się smaków czyli po około 10 minutach.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.