piątek, 26 października 2012

Filet z serkiem i papryką

                             Moje ulubione piersi z kurczaka to te nadziewane różnymi składnikami. Te są z kremowym serkiem o dwóch smakach : kozim i krowim i papryką. Bardzo soczyste i pyszne.


  • 2 pojedyncze filety z kurczaka
  • 2 łyżki kremowego serka koziego i krowiego
  • 1/3 dużej czerwonej papryki
  • 2 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • do smaku :
  • sól
  • pieprz kolorowy
  • chili birds eye
  • 2 jajka
  • bułka tarta do panierowania
  • olej do smażenia
PRZYGOTOWANIE:
Filety umyć i osuszyć, zrobić przez środek nacięcie tworząc kieszeń. Oprószyć solą i pieprzem oraz chili. Paprykę pokroić w drobną kosteczkę, dodać posiekaną natkę pietruszki i serek. Farszu nie należy solić gdyż serek jest słony. Farsz wymieszać i wypełnić nim kieszonki filetów. Tak przygotowane zostawić na 15 minut. Po tym czasie przygotować bułkę tartą i jajka, które należy rozbełtać z odrobiną soli. Filety panierować najpierw w bułce tartej a potem zamoczyć w jajku i ponownie panierować w bułce. Na patelni rozgrzać tyle oleju aby filety były zatopione w połowie w połowie. Smażyć na średnim ogniu na złoto brązowy kolor z obu stron.

10 komentarzy:

  1. Mam już pomysł na następny obiad :) Pysznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie różne roladki kurczakowe, świetne nadzienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ:
    Baardzo smakowity Blog,Ewo.
    Znalazla mi go jedna z kolezanek-bloggerek z POlski i za to i Jej i Tobie Wielkie Dzieki:-)
    Masz prawdziwy kulinarny talent a ja jestem beztalencie,dlatego chce i musze miec skad czerpac pozytywne wzorce.Tutejsza kuchnia jest pfeee...zdziwilabys sie:-))Ja tu chce gotowac po polsku,choc o wiele skladnikow nie jest latwo,np o tak prosta rzecz,jak budyn,ktorego uzylas do tego wspanialego ciasta z gruszkami.Budyn zamowiony w Danii,gdzie kiedys mieszkalam wrza z mezem-jego mama nam tu przysle,bo absolutnie go nie ma nigdzie,widzocznie Szwedom do szczescia potrzebny nie jest:-))
    Moc pozdrowien z prwie juz zimowej Szwecji-bede zagladac z przyjemnoscia i komentowac,oraz pisac,co mi sie udalo wykonac:-)
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko nawet nie wiesz jak miło czyta się takie komentarze jak Twój. Cieszę się, że mój blog Ci się podoba. Ja nie gotuję skomplikowanych potraw i nie są drogie ( tak myślę ). Tak więc zapraszam do odwiedzin, próbowania moich przepisów i komentarzy czy Ci się udało ( będę trzymać kciuki ). Pozdrawiam serdecznie :)
      Ewa

      Usuń
    2. Hej,hej:-)
      Mnie tez ucieszyla Twoje odp.bardzo.
      Te piers z kurczaka,ktora tu prezentujesz zrobie na pewno,poniewaz drob i ryby to moje glowne skladniki diety makrobiotycznej,ktora staram sie przestrzegac od ponad trzydziestu lat.Mam zasade nie jesc niczego,co ma 4 nogi-tu: uwaga -Ludzie,macie dwie! :-)))
      Wlaczenie serka w tym farszu jest swietnym pomyslem a poza tym widze latwosc wykonania.Czytam sobie w Twoim Blogu coraz wiecej-masz cale mnostwo fantastycznych pomyslow na komponowanie potraw.To jest prawdziwa sztuka,zupelnie ,jak z moim koralikowaniem-mieszanie wzorow i kolorow-piekny wyglad i na pewno doskonale smaki.
      Pozdrawiam bardzo cieplutko-Halinka-

      Usuń
    3. Witaj, jeszcze raz dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.
      Ewa

      Usuń
  4. Właśnie tak jak lubię...barwny farsz cieszy oczy , a mięso tak przygotowane zachowa soczystość i zyska chrupiącą skórkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankaweel jest dokładnie tak jak piszesz. I do tego mało pracy a jakie pyszne :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.