piątek, 28 grudnia 2012

Antygrypka

                        A teraz coś na zdrowie. Sezon grypowy mamy w pełni, warto więc napić się zdrowej miksturki. Ja nazywam ją antygrypka. Wiem, że nie każdy lubi takie wynalazki ( ja do takich osób należę ), ale jak mój mąż się przeziębi to Mu serwuję antygrypkę. Taka mieszanka pomaga.

  • 250 ml mleka
  • 3 ząbki czosnku
  • 3 łyżki miodu
  •  
  •   PRZYGOTOWANIE:
    Czosnek obrać i przecisnąć przez praskę lub zmiksować i wrzucić do małego rondelka. Wlać mleko i zagotować po czym gotować około 2 - 3 minuty. Następnie zdjąć z ognia lekko przestudzić aby mleko było ciepłe ale nie za gorące. Dodać miód i całość bardzo dokładnie wymieszać i od razu wypić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.