wtorek, 6 sierpnia 2013

Moja wygrana w konkursie " Ciasta bez pieczenia "

                       Pamiętacie mój sernik, który zrobiłam na konkurs ? Był to konkurs na ciasta bez pieczenia a do wygrania były 3 tortownice. I moje ciacho zdobyło jedną z tych nagród. Co prawda dość długo czekałam na nią, ale w końcu jest i mam nadzieję, że długo będzie mi służyła. Już w najbliższy weekend będą ją testowała czy jest taka dobra jak o niej piszą. Mam podobną już tortownicę ale ze szklanym dnem, tak ma dno ceramiczne. Zobaczymy jak się spisze :)

A to tortownica w całej okazałości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.