wtorek, 6 sierpnia 2013

Skrzydełka w ostrej marynacie

                         Jak to mówią od czasu do czasu grill nie jest zły. Choć ja osobiście nie znam osoby nie lubiącej potraw z grilla. Do przygotowania marynaty użyłam tym razem między innymi gotowej przyprawy, ale nie byłabym sobą gdybym nie dodała coś od siebie. I dzięki temu skrzydełka wyszły bardzo smaczne.

  • 9 dużych skrzydełek z kurczaka
  • Marynata :
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1/4 łyżeczki granulowanego czosnku
  • 1/2 łyżeczki ostrej papryki
  • 3 szczypty chili
  • 4 szczypty kolorowego pieprzu
  • 1 łyżka przyprawy Grill do kurczaka
  • 3 łyżki octu balsamicznego
  • 3 łyżki oleju
  • 2 łyżki miodu płynnego
PRZYGOTOWANIE:
Skrzydełka umyć i odciąć z nich cienkie części, które można wykorzystać potem do wywaru na zupę. Osuszyć skrzydełka i przełożyć do woreczka przeznaczonego do żywności. Składniki marynaty umieścić w miseczce, wymieszać marynatę i przełożyć ją do woreczka ze skrzydełkami. Woreczek zawiązać lub zamknąć struną ( w zależności jakiego woreczka użyjemy ). Chwilę wszystko masować aż marynata pokryje skrzydełka i tak przygotowane włożyć z woreczkiem do lodówki na co najmniej godzinę. Po tym czasie skrzydełka upiec na grillu odwracając je w połowie pieczenia. Czas grillowania zależy od tego w jakim stopniu chcemy mieć upieczone skrzydełka. Ja swoje grillowałam około 35 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.