środa, 3 czerwca 2015

Deser truskawkowy z mascarpone i jogurtem

                             Dziś kolejny deser z truskawkami. Ale tym razem dodatki do truskawek to serek mascarpone, jogurt naturalny i  śmietana. Takie desery zawsze smakują małym i tym dużym łasuchom. Sezon na truskawki niestety trwa krótko, więc trzeba się nimi cieszyć póki są i tworzyć z nimi pyszności. A do deseru użyłam galaretek, które dostałam w ramach współpracy.



Składniki na piankę :
250 g serka mascarpone
400 g jogurtu naturalnego
1/2 szk słodkiej śmietany 18 %
cukier do smaku
50 - 60 g galaretki agrestowej Master Cook
1/2 szk gorącej przegotowanej wody

Na galaretkę :
ok. 300-350 g truskawek
500 ml gorącej przegotowanej wody
60 g galaretki truskawkowej Master Cook

W gorącej i przegotowanej wodzie rozpuścić galaretkę agrestową i schłodzić.
Następnie do miski przełożyć mascarpone, jogurt i śmietanę, dodać trochę cukru i dokładnie zmiksować.
Potem wlać chłodną ale płynną galaretkę, wymieszać i rozlać do szklanek ( u mnie 6 ).
Szklanki wstawić do lodówki aby pianka się ścięła.
Galaretkę truskawkową wymieszać z wodą i schłodzić.
Umyte truskawki pokroić.
Szklanki wyjąć z lodówki, ułożyć na piance truskawki i zalać galaretką.
Szklanki ponownie wstawić do lodówki do stężenia.

Mam dla Was aż 4 gazetki z promocjami. Jeśli chcecie wiedzieć jakie promocję się szykują koniecznie zajrzyjcie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.