poniedziałek, 12 października 2015

Schab pieczony z dodatkiem remulady duńskiej

W ramach współpracy dostałam sosy od firmy Folwark.
Zastanawiałam się jak nietypowo je wykorzystać.
Piekąc schab pomyślałam, że fajnie byłoby do marynaty dodać remuladę duńską.
I muszę przyznać, że to był dobry pomysł.
Remulada duńska to sos majonezowy z warzywami o lekkim smaku curry.

Schab podałam na Evolution White




1,5 kg schabu bez kości kupisz tutaj
Marynata :
4 czubate łyżki remulady duńskiej
1,5 łyżeczki soli morskiej
1/2 łyżeczki pieprzu
1/2 łyżeczki wędzonej papryki
1 łyżeczka granulowanego czosnku

Schab umyć i osuszyć.
Składniki marynaty wymieszać i natrzeć nią cały schab.
Zamarynowany schab umieścić w naczyniu z pokrywką i wstawić je do lodówki na noc.
Piekarnik nagrzać do 150 stopni.
W piekarniku umieścić kratkę i pod nią wsunąć dodatkowo blachę do pieczenia.
Na kratce położyć schab po wyjęciu z naczynia i piec 3 godziny a potem go wystudzić i schłodzić w lodówce.
Podawać na zimno.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.