wtorek, 26 stycznia 2016

Ekspresowe mini pączusie

Przepis na te pączki dostałam dość dawno od koleżanki.
Jeszcze nie prowadziłam bloga i smażyłam je dość często.
Potem jakoś o nich zapomniałam i od jakiegoś czasu znowu robią furorę w sieci.
Postanowiłam i ja przypomnieć domownikom ich smak.
Robi się je szybko ale niestety mają jedną wadę - za szybko znikają.
I najsmaczniejsze są jeszcze ciepłe.
Możecie użyć same Danio lub same serki waniliowe.
Ja dałam jeden taki, jeden taki.

1 serek Danio waniliowy ( 140 g )
1 serek homogenizowany waniliowy ( 140 g )
1,5 szk mąki pszennej typ 500 Kłos Pol
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
3 jajka
1 łyżka cukru waniliowego
olej do smażenia
cukier puder do posypania

Serki wyłożyć do miski, wbić jajka i wymieszać.
Najlepiej użyć tak zwanej rózgi.
Potem wsypać proszek do pieczenia, cukier waniliowy i mąkę i wymieszać najlepiej widelcem.
Na patelnię lub szeroki rondel wlać olej ( dość sporo ) i rozgrzać go ale uważać aby nie przegrzać.
Następnie małą łyżeczkę maczać w oleju a potem nabierać małe porcje ciasta i wrzucać na olej.
Pączuszki smażyć na złoty kolor w razie konieczności odwracając je bo nie każdy się sam obróci.
Usmażone wyjmować łyżką cedzakową na talerz wyłożony ręcznikiem papierowym.
Potem przełożyć na czysty talerz i oprószyć cukrem pudrem.





3 komentarze:

  1. PIĘKNIE WYGLĄDAJĄ ! ZJADŁABYM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taka szybka wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i polecam bo są smaczne ale najlepsze ciepłe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...