czwartek, 14 kwietnia 2016

Sernik z czekoladą pistacjową i marsami

Dziś mam kolejny przepis na sernik.
Do masy serowej dodałam czekoladę pistacjową i marsy a polewa jest z batonów mars.
Jak wiadomo sernik zawsze dobry jest i możemy puścić wodze fantazji dodając różne dodatki.


1 kg sera waniliowego ( w wiaderku )
1/2 szk śmietany 18 %
140 g serka waniliowego ( Danio )
2 czekolady pistacjowe
1 baton mars
5 jajek
1 budyń waniliowy
5 łyżek cukru pudru
150 g okrągłych biszkoptów
Polewa :
2 batony mars
1/3 szk słodkiej śmietanki
1 listek żelatyny

Czekolady i baton pokroić.
Jajka wy,mieszać z cukrem pudrem j budyniem.
Dodać ser, śmietanę i serek, wymieszać.
Następnie dodać pokrojone składniki i ponownie wymieszać masę.
Dno formy ( u mnie boki silikonowe i spód ceramiczny ) wysmarować masłem lub margaryną i wyłożyć biszkopty.
Na biszkopty wylać masę serową.
Na dno piekarnika wstawić naczynie z wodą.
Formę z masą wstawić do nagrzanego do 160 stopni piekarnika i piec około 70 minut.
Sernik wystudzić a gdy będzie zimny roztopić batony oraz śmietankę w kąpieli wodnej i potem dodać namoczoną żelatynę, wymieszać i polać sernik lekko schłodzoną polewą.
Zostawić do stężenia i przechowywać w lodówce.




3 komentarze:

  1. świetny pomysł :) taki sernik musi być przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak był pyszny. Zresztą chyba nie ma niedobrych serników - zawsze dobrze smakują :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.