niedziela, 18 września 2016

Lentilkowe babeczki

Dziś coś słodkiego ale na szybko.
Babeczki z dodatkiem mini lentilków są super dla małych i dużych łasuchów.
Takie babeczki najlepiej zjeść w dniu pieczenia bo na drugi dzień to już nie to samo.
Ja część babeczek upiekłam z lentilkami na górze a część zatopionymi w cieście.
Na koniec polałam je pyszną polewą wiśniową.


1/2 szk oleju kokosowego Kłos Pol ( ilość roztopionego oleju )
250 g mąki pszennej typ 500 Kłos Pol
3/4 szk mleka
2 jajka
4 łyżki ksylitolu Kłos Pol
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
12 łyżeczek mini Lentilek Cukieteria

W misce wymieszać mleko z jajkami i olejem.
Suche składniki wymieszać, przesypać do płynnych i wymieszać.
Papilotki umieścić we wgłębieniach blaszki na babeczki i nałożyć po łyżce łyżeczce lentilek a potem lentilki zakryć drugą łyżką ciasta.
Część babeczek można zrobić inaczej, czyli nałożyć ciasto a potem lentilki ale lekko je docisnąć do ciasta.
Babeczki piec 25 minut w 180 stopniach.
Przed podaniem babeczki polać polewą wiśniową.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.