piątek, 28 października 2016

Sos pieczarkowo - dyniowy

Ostatnio pisałam Wam o zaletach garnka Fissler z kolekcji FISSLER - Original-Profi Collection - Brytfanna.
Jak na razie jestem bardzo zadowolona bo garnek świetnie sprawdza się w kuchni.
Tym razem przygotowałam w nim sos, czyli całe danie wykonałam w garnku bez wcześniejszego podsmażania w innym naczyniu.
Z tego co zdążyłam zauważyć to taki garnek jest idealny, choć jak pisałam wcześniej cena może odstraszać bo dla wielu osób jest wysoka.
Uchwyty sprawdzają się rewelacyjnie, już nie boję się że jak zapomnę o rękawicach to się poparzę. 
Mam pewność, że nic takiego się nie wydarzy.
No i możliwość korzystania z garnka na różnych typach kuchenek, to wielki plus.
Przyznam, że  patrząc na zalety tego garnka posłuży nam długie lata i warto mieć w kuchni choć jeden z tej serii.






350 g pieczarek
250 g dyni
1 cebula
1 szk śmietany 30 %
1 szk wody
1/2 pęczka koperku
do smaku :
pieprz czarny


Pieczarki i dynię oraz cebulę oczyścić i pokroić : cebulę i dynię w kostkę a pieczarki na kawałki w zależności od wielkości.
W garnku podgrzać olej.
Wrzucić pokrojone składniki i podsmażyć.
Dodać przyprawy, podlać wodą, zakryć pokrywką i dusić 20 minut.
Potem sos zabielić śmietaną, zagotować sos i dodać posiekany koperek, wymieszać.
Sos podać z ulubionymi dodatkami ( ja podałam z kluskami śląskimi ).



4 komentarze:

  1. Wygląda pysznie, skusiłabym się na taki sosik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda! U mnie dynia teraz gra główne skrzypce w kuchni :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jesienią dynia w kuchni musi być :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.