sobota, 26 listopada 2016

Babeczki chałwowe z czekoladowym musem

Co prawda do Świąt jeszcze trochę czasu ale u mnie już dziś pyszny wpis na słodkie i pyszne babeczki.
Do ciasta dodałam chałwę waniliową a babeczki wykończyłam musem czekoladowym i żółtymi gwiazdkami cukrowymi.
Babeczki są mięciutki, puszyste i smaczne.
Może się skusicie ?
Do pieczenia babeczek użyłam papilotek w motywem bożonarodzeniowym, które możecie kupić w Papilart.
Znajdziecie tam wiele papilotek, form i nie tylko z motywami świątecznymi ale też inne.


ciasto :
250 g mąki pszennej typ 500 Kłos Pol
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1/4 szk oleju rzepakowego
1/2 szk mleka
1/4 szk oranżady
2 jajka
2 łyżki cukru
75 g chałwy waniliowej

mus :
200 ml mleka
160 g musu czekoladowego w proszku

dodatkowo :
cukrowe gwiazdki do dekoracji

Mleko z proszkiem do musu miksować 5 minut, gotowy mus przełożyć do worka cukierniczego z końcówką gwiazdki i schować na dwie godziny do lodówki.
Gdy mus się chłodzi do miski wlać mleko, olej i wbić jajka, wymieszać.
Dodać przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia i cukrem, wymieszać i dodać posiekaną chałwę.
Wlać oranżadę i znowu wymieszać.
6 papilotek do babeczek umieścić we wgłębieniach formy na babeczki i rozdzielić ciasto.
Babeczki piec 30 minut w 175 stopniach.
Po upieczeniu wystudzić, udekorować przygotowanym musem i gwiazdkami.


wywiad na Gotujmy.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.