poniedziałek, 23 stycznia 2017

Camembert ziołowy panierowany

Zaproponowałam na Fb dwie propozycje z pytaniem co pierwsze opublikować. 
Padło na camembert, więc jako pierwszy będzie własnie ten wpis.
Szybka i smaczna przekąska lub ciepłe śniadanie.
Podałam ten ser z pieczywem i żurawiną.



2 szt camemberta z ziołami
1 jajko
ok. 2 łyżki mąki
ok. 3 łyżki bułki tartej
olej do smażenia

żurawina Fanex

Na patelni rozgrzać olej.
Każdy krążek sera obtoczyć w mące, moczyć w rozmąconym jajku i panierować w bułce tartej.
Smażyć na rumiano z obu stron.
Podawać z pieczywem i na przykład konfiturą z żurawiny zaraz po przygotowaniu.

4 komentarze:

  1. Często to kiedyś przygotowywałam :) U mnie w domu zawsze dodatkiem do takiego camemberta były frytki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frytki ? My lubimy i myślę, że z frytkami zdało by egzamin i u nas :)

      Usuń
  2. Pyszne, ale dla mnie za ciężkie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest dość ciężkie ale od czasu do czasu można się skusić.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...