czwartek, 18 maja 2017

Pasta z fasoli z prażoną cebulką

Ostatnio w necie krąży cała masa przepisów na pasty z fasoli.
Postanowiłam więc i ja zrobić swoja wersję z białej fasoli z cebulka prażoną.
Taką pastę możecie podać z pieczywem i na przykład pomidorem lub ogórkiem kiszonym lub konserwowym.



2 puszki białej fasoli
1/2 szk prażonej cebulki Fanex
sól do smaku
pieprz do smaku
opcjonalnie odrobina zalewy z fasoli
3 szczypty suszonego czosnku

Do wysokiego naczynia wrzucić odsączoną z zalewy fasolę.
Dodać sól i pieprz oraz czosnek.
Wszystko zblendować, w razie konieczności dodać trochę zalewy z fasoli.
Na koniec dodać cebulkę, wymieszać pastę, przełożyć do słoika i schować najlepiej na noc do lodówki.
Podawać z pieczywem i ogórkiem kiszonym, konserwowym lub pomidorem.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...