niedziela, 12 listopada 2017

Kuskus z pyszną potrawką

Lubicie kuskus ?
Ja tak i dziś mam właśnie kuskus na obiad.
A z czym go podałam ?
A z potrawką z kurczaka bo myślę, że taka potrawka idealnie pasuje do kuskusu.
Szybkie danie, które przygotujemy w 30 minut a to ważne dla zabieganych.

Kuskus jak i inne super produkty oczywiście do kupienia w Kuchnie Świata.
Zapraszam do zakupów.




500 g kuskus
1,5 l rosołu

3 duże ćwiartki z kurczaka
350 g pieczarek
1 cebula
2 ząbki czosnku
1 puszka mieszanki meksykańskiej
1 garść szczypiorku
2 łyżki oleju
1/2 szk rosołu
do smaku :
sól
pieprz
chili

W szerokim rondlu podsmażyć pokrojone na kawałki mięso z ćwiartek kurczaka.
Potem dodać pokrojone pieczarki i cebulę oraz czosnek i dalej smażyć około 10 minut od czasu do czasu mieszając.
Dodać pokrojone pomidory i odsączoną z zalewy mieszankę, przyprawy i wlać mleczko.
Zagotować i ewentualnie jeszcze doprawić.
Potrawkę zakryć pokrywką.

Kuskus wsypać do naczynia z pokrywką, zalać go rosołem i zostawić do momentu aż kuskus wchłonie cały rosół.
Naczynie oczywiście musi być zakryte pokrywką.
Gotowy kuskus przemieszać najlepiej widelcem i nakładać na talerze.
Podawać z potrawką.




4 komentarze:

  1. o taak to dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczne i szybkie w przygotowaniu danie, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, smaczne i szybkie są najlepsze. My bardzo lubimy kuskus choć za rzadko go spożywamy :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.