czwartek, 19 kwietnia 2018

Ryż do sushi i test garnka do gotowania ryżu

Dziś nie będzie tradycyjnego przepisu.
Ale za to będzie opis jak ugotować ryż w garnku do gotowania ryżu.
Pewnie niektórzy stwierdzą, że taki nabytek jest zbyteczny ale niektórzy na pewno się z nim zaprzyjaźnią.
Jak dla mnie garnek jest super, nie trzeba pilnować ryżu bo sam się robi.
Ale ważne jest aby ryż dobrze wypłukać.

Garnek możecie kupić w sklepie Kuchnie Świata

Do garnka załączona jest łopatka i miarka, która ułatwi odmierzanie ryżu.
Gdy już wypłuczemy ryż i włożymy go do garnka wystarczy postępować dalej zgodnie ze wskazówkami na instrukcji i gotowe.
Lampki kontrolne pokazują nam stan gotowania i stan kiedy ryż jest gotowy.
Prawda, że to proste ?

Jeśli ryż będę gotować do innych dań niż sushi to dodam mniej wody ( tak jak zaleca producent ) aby ryż był mniej twardy. I zastanawiam się jak w takim garnku sprawdzi się gotowanie makaronu.
Na pewno zrobię próbę bo może okazać się, że będzie to dobry pomysł.

Tak więc reasumując garnek sprawdził się w 100 % więc jeśli Was przekonałam to zapraszam do zakupów

Są też inne o innej pojemności.

A ryż jaki wypróbowałam tutaj


Ryż ugotowany w tym garnku przypadł do gustu mojej wnusi, co świadczy o tym, że jest dobry.
Bo dzieci są najlepszymi testerami.



1 komentarz:

  1. Super taki garneczek, a jak maluchowi smakuje ryż :D
    Zaobserwowałam Twojego bloga i będę tutaj wpadać wcześniej, byłoby bardzo miło, gdybyś się odwdzięczyła :*
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.