czwartek, 5 kwietnia 2012

Sos beszamelowy


                                   Jak robić lasagne to z sosem beszamelowym. Wbrew pozorom nie jest trudny do zrobienia. Wystarczy pilnować aby nie powstały grudki i ciągle go mieszać.


składniki :
2 łyżki mąki
2 łyżki masła
2,5 szk mleka
sól do smaku
pieprz kolorowy do smaku
gałka muszkatołowa do smaku

sposób przygotowania :
W rondelku roztopić masło.
Wsypać mąkę i wymieszać, ale dosłownie chwilkę aby mąka się nie przyrumieniła.
Wlewać mleko cały czas mieszając.
Sos zagotować i odstawić.
Doprawić do smaku solą, pieprzem i gałką muszkatołową.

21 komentarzy:

  1. Super proporcje, sos wyszedł przepyszny !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałem z Pani przepisu na sos beszamelowy ( pierwszy raz go robiłem) i wyszedł wspaniały! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zachęcam do korzystania z moich przepisów.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kiedyś próbowałam i się nie udało a wczoraj z tych proporcji wyszło świetnie, aż jestem "zła" ze więcej nie próbowałam. Dziękuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że sosik wyszedł.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Podpisuję się pod pozytywnymi komentarzami moich przedmówców ;-) Robię taki sam sos i zawsze jest wspaniały:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobione i wyszedł pyszny .. dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie tez wyszedl :) tylko dodalam ciut mniej mleka :) dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za przepis zawsze zapominam o tym sosie i szukam na szybko- ten bardzo fajny jest i co najwazniejsze udał się bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję za zaufanie i skorzystanie z przepisu :)

      Usuń
  9. Wydawałoby sie, że jest trudny do zrobienia, a wcale nie ;D ciekawe jaki bedzie w smaku

    OdpowiedzUsuń
  10. Sosik przepyszny i prosty w wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.