czwartek, 5 kwietnia 2012

Sos beszamelowy


                                   Jak robić lasagne to z sosem beszamelowym. Wbrew pozorom nie jest trudny do zrobienia. Wystarczy pilnować aby nie powstały grudki i ciągle go mieszać.


składniki :
2 łyżki mąki
2 łyżki masła
2,5 szk mleka
sól do smaku
pieprz kolorowy do smaku
gałka muszkatołowa do smaku

sposób przygotowania :
W rondelku roztopić masło.
Wsypać mąkę i wymieszać, ale dosłownie chwilkę aby mąka się nie przyrumieniła.
Wlewać mleko cały czas mieszając.
Sos zagotować i odstawić.
Doprawić do smaku solą, pieprzem i gałką muszkatołową.

10 komentarzy:

  1. Super proporcje, sos wyszedł przepyszny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę.
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Coś wspaniałego.. przepyszny sos :) Dziękuję za przepis

      Usuń
    3. Bardzo proszę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Skorzystałem z Pani przepisu na sos beszamelowy ( pierwszy raz go robiłem) i wyszedł wspaniały! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zachęcam do korzystania z moich przepisów.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kiedyś próbowałam i się nie udało a wczoraj z tych proporcji wyszło świetnie, aż jestem "zła" ze więcej nie próbowałam. Dziękuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że sosik wyszedł.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Podpisuję się pod pozytywnymi komentarzami moich przedmówców ;-) Robię taki sam sos i zawsze jest wspaniały:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń