wtorek, 4 czerwca 2013

Nominacja

Dziś zostałam nominowana do Liebster Blog Award.  Nagroda ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrą pracę . Nagroda ta jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów w celu ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Nominowała mnie http://malpandom.blogspot.com/  za co bardzo gorąco dziękuję.


Oto zadane mi pytania, na które odpowiadam:
1. Twoja ulubiona pora roku? - wiosna
2. Twój ulubiony napój? - herbata zielona
3. Potrawa bez której nie wyobrażasz sobie grilla? - kaszanka
4. Smakołyk , bez którego nie możesz się obejść? - nie mam takiego
5. Ulubione kolory w kuchni? - pomarańcz
6. Kakao czy czekolada? - czekolada
7. Ulubiony kuchenny gadżet? - nie mam ulubionego
8. Potrawa , z którą masz największy sentyment? - gołąbki
9. Ulubiony kwiat? - frezja
10. Ulubione miejsce w domu? - kuchnia
11. Kogo najbardziej lubisz karmić? - męża i synów


Pytania, które zadaję nominowanym :
1. Twoja największa pasja ?
2. Twoja najbardziej nie lubiana potrawa ?
3. Jeśli nie gotowanie to co ?
4. Ukochane miejsce odpoczynku wakacyjnego ?
5. Twoja ulubiona potrawa ?
6. Ryż czy makaron ?
7. Film w telewizorze czy kino ?
8. Mięso pieczone czy gotowane ?
9. Kuchnia otwarta czy zamknięta ?
10. Ulubiony owoc ?
11. Morze czy góry ?

A to blogi, które nominuję :

Życzę miłej zabawy.

1 komentarz:

  1. Ewuś kochana ja to wczoraj dostałam i co teraz od nowa mam to robic ;( Ale twój ulubiony kwiat to też mój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.