wtorek, 10 kwietnia 2018

Marchewkowe ciasteczka

Jutro mój syn ma zanieść do szkoły coś z marchewką.
Szperałam, szperałam i znalazłam na jednym z blogów przepis na te ciasteczka ( niestety nie zapisałam linka i nie mogę teraz znaleźć skąd pochodzi ).
Są bardzo smaczne i szybki do zrobienia.
Zrobiłam podwójną porcję i to był dobry pomysł bo to fajne ciacha są.




 4 szk mąki pszennej typ 500 Kłos-Pol
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2/3 szk cukru pudru ( można dać więcej jak się lubi bardziej słodko )
460 g masła ekstra łowickiego
200 g marchewki ( startej na drobnych oczkach )

Masło stopić w rondelku i przestudzić.
Do miski wsypać mąkę, proszek do pieczenia, cukier puder i marchew i wymieszać.
Potem wlać masło i połączyć składniki.
Blachę z wyposażenia kuchenki wyłożyć papierem do pieczenia.
Z ciasta formować kulki większe od orzecha włoskiego, kłaść je na blasze robiąc odstępy i lekko spłaszczyć dłonią.
Ciasteczka piec w zależności od wielkości od 15 - 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.
Po upieczeniu ciasteczka wyjmować na kratkę i wystudzić.
Opcjonalnie można posypać cukrem pudrem ale nie jest to konieczne.
Dodaj napis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.