sobota, 29 września 2012

Sałatka w pomidorze

                               Prosta sałatka podana w pomidorze prezentuje się super. Takie pomidorki napełnione sałatką ułożone na półmisku to ułatwienie dla gości.


6 - 7 średnich pomidorów
1/2 czerwonej papryki
1 dymka ze szczypiorem
2 łyżki czerwonej fasoli z puszki
3 łyżki kukurydzy z puszki
1 wędzona parówka drobiowa ( cienka )
2 liście cykorii radicchio
1/3 łyżeczki czarnuszki
1 łyżka majonezu
sól czarna do smaku
pieprz kolorowy do smaku

Pomidory umyć, ściąć około 1/5 pomidora.
Środek pomidora wydrążyć za pomocą łyżeczki lub kulkownicy.
Dymkę posiekać.
Paprykę po usunięciu gniazda nasiennego pokroić w kostkę.
Kukurydzę i fasolę odsączyć z zalewy a fasole dodatkowo opłukać i ponownie odsączyć.
Z parówki usunąć folię i pokroić ją w plasterki.
Radicchio pokroić w paseczki.
Wszystkie składniki umieścić w misce, dodać czarnuszkę, sól i pieprz oraz majonez i wymieszać sałatkę.
W razie konieczności jeszcze doprawić.
Gotową sałatką napełniać wydrążone pomidory.

6 komentarzy:

  1. świetne takie pomidorowe miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam właśnie kilka gruntowych pomidorów, wiec wykorzystałam je jako miseczki :)

      Usuń
  2. Śliczna : ) Ja mam u siebie sałatkę w granacie : )
    Warzywka to takie wdzięczne produkty : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.