niedziela, 5 lipca 2015

Brzoskwiniowe mini torciki

                        Dziś mam dla Was ekspresowe mini torciki z bitą śmietaną i brzoskwinią. Znalazłam w zamrażarce jeden blat biszkoptowy bo czasami tak mam, że jak upiekę to kroję go na placki i mam wtedy gotowy na takie własnie szybkie desery. Oczywiście biszkopty trzeba bardzo dobrze zabezpieczyć folią spożywczą i rozmrażać też w folii. Potem tylko wystarczy ubić śmietanę, dać dowolne owoce i deser gotowy. A zważywszy na ostatnie upały to nie musimy grzać mieszkania piekarnikiem. Choć muszę przyznać, że dziś jest troszkę przyjemniejsza pogoda bo upal lekko zelżał. A ja nie cierpię upałów i już.


1 biszkopt (średnica 23 cm,  grubość około 1,5 cm miałam zamrożony, można upiec z proporcji na dwa duże jajka )
1 szk śmietany kremówki
cukier do smaku
1 świeża brzoskwinia

Za pomocą szklanki wyciąć w biszkopcie kółka ( u mnie 7 ).
Śmietanę ubić z cukrem, ale ma być mocno schłodzona. 
Brzoskwinię pokroić w kostkę lub paseczki.
Każdy krążek biszkopta nasączyć sokiem z brzoskwini.
Następnie za pomocą szprycy nanieść porcje śmietany i posypać pokrojoną brzoskwinią.
Udekorować listkami mięty i podawać jako deser.

Już teraz możecie zobaczyć jakie promocje będą za cztery dni.
A jak to sprawdzić ?
Nic prostszego, wystarczy kliknąć w każdą gazetkę i przejrzeć co ciekawego będzie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.