wtorek, 21 lipca 2015

Sałatka z kalafiora i pomidora

                            Jak pewnie zdążyliście zauważyć przez kilka dni mnie nie było. Ale już jestem i nadrabiam zaległości. Dziś polecam Wam sałatkę. Pomyślicie co to za sałatka z tak małą ilością składników ? Przyznam Wam, że gdy ją zobaczyłam to też tak pomyślałam i zastanawiałam się jak będzie smakować. I muszę przyznać, że smak mnie zaskoczył ale pozytywnie. Sałatkę jadłam u siostrzenicy i po powrocie do domu zrobiłam ją od razu. szybko i smacznie.

Sałatka podana w miseczce Rajski Ogród



1 kalafior
5 pomidorów
1 szk posiekanego szczypiorku
1/2 szk posiekanego koperku
200 g jogurtu naturalnego
4 łyżki majonezu z czosnkiem ( może być tradycyjny plus czosnek wyciśnięty przez praskę )
sól do smaku
pieprz do smaku

W garnku zagotować wodę z odrobiną soli.
Kalafiora podzielić na małe różyczki i wrzucić do wrzątku.
Gotować do momentu aż kalafior będzie lekko miękki ale sprężysty.
Odcedzić do na sicie i wystudzić.
Pomidory umyć i pokroić na ósemki a potem jeszcze na pół.
Koper i szczypior posiekać.
Majonez wymieszać z jogurtem doprawiając sola i pieprzem.
Wszystkie składniki umieścić w misce i wymieszać sałatkę.
Podawać po kilku minutach gdy smaki się przegryzą.

Zajrzyjcie do gazetek :)
Wystarczy kliknąć na zdjęcie i przenieść się w super promocje :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.