poniedziałek, 14 grudnia 2015

Mintaj smażony w cieście serowym

Dziś mam propozycje ryby na ciepło.
Jest to mintaj ale możecie użyć innej ryby, ważne aby były to filety.
Przygotowałam ciasto serowe.
Ryba w takim cieście fajnie smakuje i jest soczysta.
Można ją przyrządzić na obiad jak i wigilijną kolację.



1 kg fileta z mintaja klik
sól
pieprz kolorowy
Ciasto :
3 jajka klikklik
100 g serka topionego gouda
100 g sera żółtego gouda lub innego klik
2 łyżki mąki pszennej
2 łyżki mąki kukurydzianej
mleko ( około 100 ml ) klik
2 szczypty przyprawy ognisty smok
sól
pieprz
mąka do obtaczania.
olej do smażenia klik

Mintaja ( miałam rozmrożony ) umyć i osuszyć, przekroić na dwie części.
Oprószyć solą i pieprzem.
W blenderze zmiksować składniki na ciasto, powinno mieć konsystencję gęściejszą niż na naleśniki.
Na patelni rozgrzać olej.
Każdy kawałek ryby obtoczyć w mące, następnie zanurzyć w cieście i smażyć na złoty kolor z obu stron.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.