poniedziałek, 31 października 2016

Mielone w paluszkach

Chyba każdy lubi paluszki.
Super do pochrupania ale czy używaliście ich jako panierka do kotletów ?
Kiedyś robiłam w ten sposób kotlety schabowe więc przyszedł czas na mielone.
Panierka taka jest smaczna, delikatna i chrupiąca a kotlety soczyste.
Ja użyłam paluszki Fanex, idealnie nadają się do panierki.




600 g łopatki wieprzowej
1 cebula
2 ząbki czosnku
2 jajka
1 bułka ( 100 g )
1 szk mleka
do smaku :
sól
pieprz

Bułkę namoczyć w mleku i odcisnąć.
Mięso zmielić razem z bułką.
Cebulę i czosnek posiekać w rozdrabniaczu a potem umyć rozdrabniacz, dokładnie osuszyć i rozdrobnić paluszki.
Paluszki wsypać na talerz.
Do mięsa wbić jajka, dodać przyprawy do smaku i wyrobić masę.
Porcje masy mięsnej obtaczać w paluszkach, uformować kotlety i smażyć na 
rumiano z obu stron.
Podawać na przykład z ziemniakami i buraczkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.