czwartek, 29 grudnia 2016

Puszek pod kokosową posypką

Moja kolejna propozycja na znany śnieżny puch.
Tym razem użyłam śmietany 35 % a nie takiej z torebki i mleka.
Dałam inny smak galaretki i kokos i w rezultacie wyszło całkiem inne ale równie smaczne świąteczne ciacho bez pieczenia.



4 łyżki cukru pudru
2 galaretki wiśniowe
500 g twarogu sernikowego z wiaderka
500 ml wrzątku

16 herbatników

6 łyżek wiórków kokosowych
2 łyżki masła
2 łyżki cukru

Galaretki rozpuścić we wrzątku i wystudzić.
Tortownicę o wymiarach 28 x 24 cm wyłożyć 16 herbatnikami ( formę wyłożyć folią spożywczą ).
Zimną śmietanę ubić z cukrem pudrem na sztywno, potem dodać ser i delikatnie połączyć ale aby nie było grudek.
Potem nadal mieszając wlewać bardzo małym strumieniem chłodną galaretkę.
Masę wylać na herbatniki i wstawić blaszkę do lodówki.
Na patelni roztopić masło, wsypać wiórki i cukier i smażyć ciągle mieszając do zrumienienia.
Wiórki wystudzić a potem wyjąc formę z ciastem i posypać nimi wierzch ciasta.
Przed podaniem pokroić na 16 części miedzy ciastkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.