wtorek, 27 lutego 2018

Schabowy z kością

Tyle razy robiłam schabowy z kością ale jakoś nie dodałam jeszcze przepisu.
Zapraszam na moją wersję kotletów schabowych z kością.
Smaczne, soczyste i chrupiące dzięki panierce.

Do ciasta w którym zanurzałam kotlety użyłam białej mąki kukurydzianej.
Znajdziecie ją oczywiście na Kuchnie Świata .


1 kg schabu z kością

1/2 łyżeczki kurkumy
ok. 1,5 szk wody

ok. 3 szk bułki tartej
do smaku :
sól
pieprz

olej do smażenia

Schab umyć i osuszyć, pokroić między kośćmi na kotlety.
Rozbić tłuczkiem do mięsa i oprószyć solą i pieprzem.
Mąkę kukurydzianą wymieszać z wodą i kurkumą ( ma być konsystencja gęstej śmietany ).
Każdy kotelt obtoczyć w bułce tartej, zanurzyć w tempurze i ponownie opanierować w bułce tartej.

Na patelni rozgrzać sporą ilość oleju i na rozgrzany kłaść kotlety.
Smażyć na rumiano z obu stron.
Usmażone kotlety kłaść na kratce na kilka minut aby odpoczęły.
Podawać z ulubionymi dodatkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.