poniedziałek, 9 maja 2016

Klopsiki w pomidorach

Dziś polecam Wam pyszne klopsiki w pomidorach.
Możecie podać je z makaronem lub ryżem.
Ja podałam z makaronem spaghetti.
Pomidory jakich użyłam są z kartonika ale smaczne.
Do klopsików dużo zieleniny i całość wyszła bardzo smaczna.


ok. 800 g łopatki wieprzowej klik
1 cebula
1 bułka ( czerstwa )
1 szk mleka
2 jajka
390 g pomidorów w kawałkach z czosnkiem 
390 g pomidorów w kawałkach z bazylią 
100 g koncentratu pomidorowego 
1/2 pęczka natki pietruszki
1/2 pęczka koperku
1/2 pęczka szczypiorku
do smaku :
sól
pieprz
chili
cukier


Mięso i cebulę zmielić w maszynce do mięsa.
Bułkę namoczyć w mleku.
Dodać jajka i namoczoną ale odciśniętą bułkę, doprawić do smaku i wyrobić masę.
W szerokim rondlu rozgrzać olej.
Z masy mięsnej formować małe klopsiki i układać je na tłuszczu.
Smażyć na rumiano z każdej strony.
Następnie wlać pomidory i dodać koncentrat i dusić 10 minut.
Następnie dodać przyprawy i posiekaną zieleninę, zagotować i podawać z makaronem lub ryżem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.