niedziela, 2 października 2016

Lidl Polska i pyszne herbaty

Lidl Polska po raz kolejny zrobił mi niespodziankę.
Tym razem dostałam paczuszkę z herbatami.
A do herbaty dołączony był super kubek, na którym można pisać kredą.
W zestawie znalazły się herbaty marki Lord Nelson o nowych, odświeżonych recepturach, klasyczne liściaste i owocowe Yerba Mate.
Owocowa z hibiskusem o smaku truskawki, poziomki i maliny najbardziej przypadła do gustu mojemu młodszemu synkowi.
Ogólnie herbaty są smaczne, aromatyczne.
 Mi najbardziej smakuje Yerba Mate z miętą i trawą cytrynową, jest delikatna i naprawdę smaczna.
Yerba Mate o smaku aloesowym ze skórka granatu też na pewno Wam zasmakuje.
Przyznam szczerze, że połączenie smakowe herbat mile zaskakuje. 
Inne herbaty tez mają zachęcający smak i aromat i z pewnością umilą jesienne długie wieczory.
Jeśli jeszcze nie macie tych smacznych herbat to koniecznie udajcie się do Lidla i zakucie zapas tych super herbat, bo kubek takiej herbaty wieczorem zamiast kawy z kawałkiem smacznego ciasta na pewno będzie idealny na złą pogodę za oknem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.