wtorek, 3 stycznia 2017

Makaron z kurczakiem i warzywami

Nie masz pomysłu co przygotować na obiad ?
Mam dla Ciebie szybka i smaczną propozycję, 
Zdążysz jeszcze zrobić taki obiad nim mąż lub żona wróci z pracy a dzieci ze szkoły.
Oczywiście pod warunkiem, że składniki znajdziesz w domu.
Tak czy owak jeśli nie zdążysz to możesz takie danie zaplanować na jutro.
Ja użyłam makaronu ze szpinakiem, który znajdziecie w Lidlu.


500 g makaronu ze szpinakiem
1 duża pierś z kurczaka
1 szalotka
200 g pieczarek
1/2 czerwonej papryki
1/2 żółtej papryki
10 pomidorów koktajlowych
natka pietruszki
świeży koperek
1/2 szk rosołu
sól do smaku
pieprz do smaku
chili do smaku
czosnek granulowany do smaku
sos sojowy do smaku
2 łyżki oleju

Makaron ugotować według opisu na opakowaniu i odcedzić.
Pierś i warzywa oraz pieczarki po umyciu pokroić w grubą kostkę.
Pomidory zostawić w całości.
Na patelni rozgrzać olej, wrzucić pierś z kurczaka, podsmażyć a potem dodać resztę składników.
Smażyć do momentu aż warzywa i grzyby będą prawie miękkie, w międzyczasie dodać przyprawy.
Wlać rosół i chwilkę dusić.
Wrzucić makaron, wymieszać i na koniec posypać posiekaną natką i koperkiem grubo posiekanym.

Danie przygotowałam z użyciem patelni WOOL Szafir, której pokrywka idealnie służy jako podstawka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.