czwartek, 21 czerwca 2018

Mielone z grzankami

Zabrałam się za mielone a tu klops.
Brak czerstwej i tartej bułki, brak kaszy manny.
Nie możesz wyjść do sklepu i co robić ?
Patrzę a w szafce leżą grzanki czosnkowe.
Dodałam je do masy mięsnej i mielone wyszły super.
Czasami warto improwizować.


1 kg łopatki wieprzowej ( bez kości )
200 g grzanek czosnkowych
2 cebule
2 jajka
ok. 1 szk wody
sól do smaku
pieprz czarny do smaku

olej do smażenia

Łopatkę zmielić w maszynce do mięsa razem z cebulą.
Dodać do niej grzanki, wlać wodę i dodać do smaku sól i pieprz.
Wyrobić masę i odstawić ja na 15 minut aby grzanki wchłonęły wodę.
Następnie formować kotlety i smażyć je na oleju na rumiano z obu stron.
Podawać na przykład z ziemniakami i ogórkiem małosolnym lub zasmażaną młodą kapustą.


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.