czwartek, 26 lipca 2012

Bułki pszenno babeczkowe

                                Maiłam jeszcze babeczki Dan Cake do nadzień słonych i pikantnych. Wykorzystałam je w nietypowy sposób : dodałam do ciasta na bułki. Jeszcze ciepłe z rozpływającym się masełkiem - pycha.


750 g mąki pszennej
250 g kruchych babeczek do nadzień pikantnych i słonych ( Dan Cake )
9 łyżek oleju z suszonych pomidorów
1 łyżka cukru
100 g świeżych drożdży
1 łyżka soli
1/2 szk letniego mleka
500 ml letniej wody

Drożdże wymieszaj z cukrem aż uzyskają płynną konsystencję.
Babeczki wrzuć do rozdrabniacza i zmiksuj, po czym wsyp do drożdży.
Dodaj pozostałe składniki i drewnianą łyżką wymieszaj ciasto.
Oprósz mąką i chwilę wyrób ręcznie tworząc bryłę ciasta.
Zakryj ciasto ściereczka i zostaw do wyrośnięcia.
Gdy podwoi swoją objętość ponownie wyrób i formuj okrągłe bułki ( u mnie wyszły bardzo duże - 11 szt ).
Układaj je na blasze z wyposażenia kuchenki przykrytej papierem do pieczenia.
Zostaw do wyrośnięcia.
Wyrośnięte bułki wstaw do piekarnika nagrzanego do 175 stopni na 30 minut.
Po upieczeniu podawaj z tym co lubisz, ja najbardziej lubię z samym masłem jeszcze lekko ciepłe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.