wtorek, 17 czerwca 2014

Dżem truskawkowo biszkoptowy z karmelem i wanilią

                         Dziś przygotowałam na próbę kilka słoiczków dżemu truskawkowego z biszkoptami oraz karmelem i wanilią. I muszę przyznać, że taka kombinacja bardzo mi przypadła do gustu. Tak więc jak dorwę truskawki to na bank jeszcze zrobię. Przyda się do naleśników, ciast czy na śniadanie z domowym pieczywem.


rozwiń i czytaj przepis :
1 kg truskawek
60 g biszkoptów ( u mnie okrągłe )
1 konfitur-fix ( 25 g )
350 g cukru
3 łyżki karmelu z wanilią ( w młynku )

Truskawki umyć i oberwać szypułki a potem pokroić je na kawałki i wrzucić do garnka.
Biszkopty drobno rozkruszyć.
Następnie wsypać cukier, konfitur-fix oraz biszkopty i karmel z wanilią i wszystko dokładnie wymieszać.
Garnek postawić na dużym ogniu i od zagotowania gotować dżem 3 minuty ciągle mieszając.
Gorącym dżemem napełnić słoiki i szczelnie zakręcić pokrywki.
Dżem przechowywać w chłodnym i przewiewnym miejscu.



3 komentarze:

  1. wow, chętnie bym spróbowała takich smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżem z biszkoptami...? Tego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i polecam Wam ten dżem. Wczoraj zjedliśmy z naleśnikami i dżem jest bardzo kremowy a kawałki owoców wyczuwalne. Spróbuję zrobić podobny z innymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.