poniedziałek, 28 września 2020

Schabowy w mixowej panierce

 Dziś schabowe niby zwykłe a jednak trochę inne.

A wszystko to za sprawą panierki i innych składników, których użyłam do ich przygotowania.

Schabowe nie są duże, bo miałam fajny cienki schab.

Ale możecie zrobić normalne, nie ma to znaczenia.

Ważne aby smakowały.

Dodatki do kotletów to po prostu to co lubicie, ja podałam po prostu z ziemniakami i zasmażaną kapustą kiszoną.

Jeśli jesteście ciekawi co tam dodałam to zapraszam do lektury.


Schabowy w mixowej panierce



Schabowy w mixowej panierce - składniki


1 kg schabu bez kości

Panierka :
1 szk panko
1 szk trąb żytnich
1/2 szk bułki tartej
1/2 szk bułki tartej kukurydzianej

Ciasto :
3 jajka
1 duży jogurt naturalny
4 łyżki mąki żytniej pełnoziarnistej
sól do smaku
pieprz do smaku
papryka ostra wędzona do smaku
czosnek granulowany do smaku

Dodatkowo :
olej lub smalec do smażenia


Schabowy w mixowej panierce - przygotowanie


Schab umyć, osuszyć i pokroić na kotlety.
Każdy z nich rozbić tłuczkiem do mięsa.
W misce wymieszać składniki ciasta i włożyć do niej kotlety.
Dokładnie wymieszać aby ciasto oblepiło nasze schaby.
Odstawić na pół godziny.
Po tym czasie wymieszać składniki panierki i panierować każdy kotlet wyjmując go z ciasta i obtaczać w przygotowanej panierce.
Kotlety smażyć na rumiano z obu stron na smalcu lub oleju i odsączyć z nadmiaru tłuszczu na ręczniku papierowym..
Podawać z ulubionymi dodatkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.