poniedziałek, 14 września 2020

Zupa krem z cukinii i warzyw z rosołu

 Naszło mnie na zupę krem.

Jako, że zostało mi trochę rosołu i warzywa z niego postanowiłam zrobić na szybko zupę.

Dodałam cukinię, cebulę, usmażyłam grzanki i miałam super zupę.

Mało pracy, nic się nie marnuje i smacznie a co ważne mało kalorii.

A więc zdrowo a to ważne.


zupa krem z cukinii i warzyw z rosołu






Zupa krem z cukinii i warzyw z rosołu - składniki


500 g cukinii
1 pietruszka ugotowana
1/4 selera ugotowanego
3 marchewki ugotowane
1 mała cebula
1 ząbek czosnku
1 szk rosołu
2 łyżki oleju
do smaku :
sól
pieprz
wędzona ostra papryka
kurkuma

Grzanki :
1 czerstwa bułka grahamka
odrobina oleju


Zupa krem z cukinii i warzyw z rosołu - przygotowanie


Na patelnię wlać olej i podgrzać.
Bułkę pokroić w kostkę.
Wrzucić na patelnię i mieszając usmażyć na rumiane grzanki.
Wyłożyć na ręcznik papierowy i odsączyć z nadmiaru oleju.

Do garnka wlać olej i wrzucić pokrojoną cukinię ( jeśli macie młodą nie trzeba obierać ) i cebulę.
Podsmażyć.
Wlać rosół i gotować pod przykryciem do miękkości.
Potem dodać warzywa z rosołu i przyprawy.
Zagotować a potem zblendować na krem.
Dodatkowo można przetrzeć przez sito ale nie jest to konieczne.
Gotową zupę wylać na talerze, dodać grzanki i natkę pietruszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.