sobota, 25 stycznia 2014

Truskawkowa alla Stefanka


rozwiń i czytaj przepis :

  • 700 g mrożonych truskawek
  • 250 g margaryny Kasia
  • 1/2 szk cukru
  • 1 l mleka 3,2%
  • 1 szk kaszy manny ( błyskawicznej )
  • 200 g herbatników typu petitiki
  • 50 g polewy deserowej w drażetkach
  • 3 łyżki mleka
PRZYGOTOWANIE:
Do garnka wlać mleko, wrzucić zamrożone truskawki, dodać margarynę i cukier i zagotować. Oda zagotowania gotować 3 minuty a następnie wsypując kaszę mannę energicznie mieszać aby nie było grudek. Kaszę gotować do zgęstnienia około 5 minut. Dno foremki ( u mnie o wymiarach 29 x 22 cm ) wyłożyć herbatnikami. Na ciastka wyłożyć masę i przykryć górę ciastkami lekko dociskając. Całość schłodzić, wstawić na kilka godzin do lodówki. Potem polewę rozpuścić i dokładnie wymieszać z mlekiem a na koniec dowolnie polać polewą ( ja miałam do tego małego pomocnika ) i zostawić do zastygnięcia polewy. Stefankę kroić między ciastkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.