niedziela, 25 czerwca 2017

Schab z serem korycińskim i pomidorami

Dziś niedziela więc na obiad było cos smacznego ale i szybkiego do przygotowania.
A co to było ?
A był to schab zapiekany z serem korycińskim z chia i pomidorkami koktajlowymi.
Schab podałam z młodymi ziemniakami posypanymi koperkiem i fasolką szparagową polaną masłem z bułką tartą.
Ser jaki wykorzystałam to ser  z wytwórni Agnieszki i Marcina Bielec.



8 grubszych plastrów schabu bez kości
8 plastrów sera korycińskiego z chia
16 pomidorków koktajlowych
sól do smaku
pieprz do smaku

Plastry schabu rozbić tłuczkiem ale nie za cienko.
Każdy plaster posolić i oprószyć pieprzem a potem ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Potem na plastrach schabu ułożyć plastry sera a na nie rozłożyć połówki pomidorków.
Blachę wstawić do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na 20 minut.
Schab podawać zaraz po przygotowaniu.
Ja podałam je z młodymi ziemniakami posypanymi koperkiem i fasolką szparagową.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.