wtorek, 24 kwietnia 2012

Makaronowe placki

                          Zapewne w każdym domu gdy gotujemy makaron zostaje nam go trochę. Można go wykorzystać i usmażyć placuszki makaronowe. Ja zrobiłam z tego co akurat miałam w domu, ale z tymi plackami można kombinować na wiele sposobów : z serem, pieczarkami i z czym tylko chcemy.
sposób przygotowania :
500 g ugotowanego zimnego makaronu spaghetti
250 g mielonki wędzonej
70 g prażonej cebulki
1/2 łyżeczki czosnku granulowanego
4 duże jajka
sól do smaku
pieprz do smaku
1 łyżeczka ostrej papryki
olej do smażenia

Makaronowe placki
sposób przygotowania :
Makaron pokroić i wrzucić do miski.
Kiełbasę pokroić w kostkę i dodać do makaronu.
Cebulkę, jajka i pozostałe składniki dodać do miski.
Wszystko dokładnie wymieszać.
Na patelni rozgrzać olej, kłaść porcje masy i smażyć placki na złoty kolor z obu stron.
Po usmażeniu każdy odsączyć na ręczniku papierowym.
 




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.