piątek, 15 czerwca 2012

Kalafiorowo koperkowy filet

                             Dzisiaj filet z kurczaka w dwóch odsłonach. W tym poście filet kalafiorowo koperkowy. Zostało mi trochę gotowanego kalafiora, wiec nadziałam nim filecik i usmażyłam w cieście koperkowym.


składniki :
1 pojedynczy filet z kurczaka
3 łyżki ugotowanego kalafiora
sól do smaku
pieprz do smaku
mąka do obtaczania
olej do smażenia
Ciasto :
1 jajko
1 łyżka mleka
1 łyżka jogurtu typu greckiego
1 łyżka mąki pszennej
sól do smaku
mix chili Scoth Bonnet do smaku
pieprz do smaku
2 łyżki posiekanego koperku


sposób przygotowania :
Filet z kurczaka umyć i osuszyć.
Nożem naciąć w filecie kieszeń.
Solą i pieprzem oprószyć filet z zewnątrz i w środku i odłożyć go na 5 do 10 minut.
Przygotować ciasto.
Do miseczki wybić jajko, dodać pozostałe składniki i dokładnie wymieszać.
Po upływie 5 lub 10 minut napełnić filet kalafiorem, obtoczyć go w mące.
Następnie zanurzyć w przygotowanym cieście i smażyć w takiej ilości oleju aby filet zanurzony był w nim do połowy.
Filet smażyć na złoty kolor z obu stron. Podawać z dowolnymi dodatkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.