wtorek, 26 czerwca 2012

Test babeczek do słodkich nadzień

                                      Dziś kolejny dzień testowania babeczek firmy Dan Cake. Tym razem padło na babeczki na słodko. Zrobiłam je z bitą śmietaną, czereśniami i truskawkami.


                             Babeczki są bardzo delikatne i kruchutkie. W połączeniu ze śmietaną i owocami dają super efekt smakowy. Małe wymiary babeczek sprawiają, że są nadzieniu ich i udekorowaniu np. świeżymi owocami bardzo efektowne i pięknie się prezentują. Choć nie jestem zwolenniczką gotowych produktów takich ja właśnie te babeczki to jednak polecam je. Szybka i słodka a zarazem smaczna przekąska oraz deser. Niżej moja propozycja podania tych babeczek.


składniki :
23 gotowe słodkie babeczki ( Dan Cake )
250 ml śmietany kremówki
1 łyżka cukru
1 łyżeczka cukru waniliowego
czereśnie ( po dwie na babeczkę )
duże truskawki ( po 1/4 na babeczkę )

sposób przygotowania :
Czereśnie i truskawki umyć.
Truskawki razem z ogonkami pokroić wzdłuż na ćwiartki.
Zimną śmietanę ubić z cukrem i cukrem waniliowym.
Rozłożyć babeczki i wypełnić je ubitą śmietaną za pomocą szprycy lub foliowego woreczka z naciętym lekko rogiem.
Na koniec ułożyć na śmietanie czereśnie i truskawki.




kruche babeczki do słodkich nadzień






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.