wtorek, 31 lipca 2012

Skrzydełka alla fajita

                           A to moja wersja dania z przyprawą do fajjity, którą dostałam do testowania od http://pl.kotanyi.com/. Ich przyprawy są bardzo smaczne i aromatyczne. Przyprawy tej użyłam nie do tradycyjnej fajitii, ale do dania obiadowego z makaronem i naszych ulubionych skrzydełek. Wyszło bardzo pysznie. Kolejna przyprawa godna polecenia.


6 skrzydełek z kurczaka
1 czubata łyżka przyprawy do fajity
1 czerwona cebula
1/2 czerwonej papryki
1/2 żółtej papryki
1/2 zielonej papryki
4 łyżki kukurydzy z puszki
4 łyżki fasoli czerwonej z puszki
sól do smaku
3 łyżki oleju
100 ml wody

Skrzydełka umyj i pokrój w zgięciach ( najcieńsze części odkładam i później wykorzystuję np. do wywaru na zupę ).
Osusz i dodaj przyprawę do fajity i wymieszaj.
Odstaw na około 30 minut.
Po tym czasie rozgrzej na patelni olej, wyłóż skrzydełka i podsmaż na rumiano.
Papryki i cebulę pokrój, papryki w paseczki a cebulę w sporą kostkę.
Kukurydzę i fasolę odsącz z zalewy.
Do podsmażonych skrzydełek wrzuć cebule i paprykę, chwilkę smaż i podlej wodą.
Duś pod przykryciem do miękkości mięsa, po czym dodaj fasolę i kukurydzę i zagotuj.
Podawaj np z makaronem.
( Fajitę powinno się podawać z mięsa drobiowego bez kości i w tortilli z dodatkiem sałaty, ale ja zrobiłam w ten sposób do makaronu i też było pyszne ).



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.